Un produs Blogger.

duminică, 11 noiembrie 2012

Autumn look

Hello Hello!!Astazi vreau sa va prezint un machiaj inspirat de culoriile toamnei,care mie personal imi plac foarte mult si care fara doar si poate vor scoate in evidenta culoarea ochiilor.Desi contrastul mai puternic este in combinatie cu ochii albastri sau verzi,sunt de parere ca aceasta combinatie de nuante se "impaca"foarte bine si cu ochii caprui sau negri.In realizarea machiajului am folosit:primer-ul de la elf,un fard mono de la oriflame "Vanilla" si un trio tot de la oriflame.Ca si eyeliner am folosit un creion negru,ieftin de la Ada de care sunt indragostita,dar de care am sa va povestesc cu alta ocazie iar mascara-ul utilizat este de la essence Get Big Lashes .Sper sa va placa,imi cer scuze in ceea ce priveste calitatea pozelor stiu ca nu una foarte buna,sper sa o imbunatatesc cat mai repede.









0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates