Un produs Blogger.

marți, 9 aprilie 2013

Comfort zone neutral eyes

Astazi vreau sa va prezint un machiaj de zi in culori neutre realizat cu paleta Comfort zone de la wet&wild.Dupa cum am mai spus,aceasta paleta este foarte versatila deoarece cu ajutorul ei se pot realiza atat machiaje de zi cat si de seara,eu am pregatit pentru azi unul de zi.
In realizarea acestuia am folosit pe langa aceasta paleta primer-ul de la essence,tusul love alpha,rimelul de la essence si pudra bio de la Bourjois cu ajutorul careia am iluminat arcada.
Sper sa va placa si astept parerile voastre:*








3 comentarii:

Madlen spunea...

arata f frumos.ca de obicei:*

bambina spunea...

Foarte dragut :* Poate ne arati si un full-face data viitoare? :)

Unknown spunea...

vrem post nou:D

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates