Un produs Blogger.

miercuri, 3 aprilie 2013

Favoritele lunii martie

In postarea de astazi vreau sa va vorbesc despre produsele pe care le-am folosit cel mai des in luna martie si implicit care mi-au fost cele mai dragi.

Fondul de ten de la Bourjois Healthy Mix

Fondul de ten preferat in aceasta luna este Healthy Mix de la Bourjois.Sunt convinsa ca ati auzit de el.Pe scurt este un fond de ten foarte bun,care uniformizeaza foarte frumos pielea,ofera o acoperire medie si are un finish dewy.Se asaza minunat pe piele si ofera un aspect natural,fara sa incarce tenul.Este ideal pentru tenul normal,uscat si pentru tenul mix.



Anticearcanul Healthy Mix de la Bourjois

 Este un must-have(cel putin pentru mine).Ofera o acoperire buna,are un aspect natural,o rezistenta foarte buna si se asaza foarte frumos pe piele.Este un produs extrem de bun,iar daca aveti posibilitatea sa-l testati nu ezitati sa o faceti,pentru ca isi merita fiecare banut.




Pudra matifianta Isabelle Dupont                                                                                                       
Acum ceva timp,produsele de la Lady's au inceput sa fie foarte mediatizate,atat aici pe blogsfera cat si pe youtube.Asa ca am achizitionat cateva produse pentru a le testa printre care si pudra matifianta de la Isabelle Dupont,care a fost foarte laudata.Acest produs mi-a placut foarte mult deoarece are o putere de acoperire mare si o rezistenta destul de buna pe langa gramajul mare la un pret accesibil.Poate fi folosita cu precadere vara,fara fond de ten.



    
Rujul Farmasi Lip Maximizer

Acest ruj in nuanta 06 se afla printre preferatele mele.Rujul este un rosu mat foarte pigmentat,ma bucur de descoperirea facuta deoarece raportul pret calitate este unul foarte bun,acesta fiind ieftin si bun.
Mascara

In acesta luna rimelul preferat este cel de la essence multi action blackest black mascara.Imi place foarte mult acest rimel pentru ca alungeste si in acelasi timp ofera si volum genelor,le separa foarte frumos fara sa le incarce.



                                                                                                                             


























3 comentarii:

Unknown spunea...

Recomand si eu pudra matifianta Isabelle chiar are o acoperire foarte buna !! Utila postare :-*

Unknown spunea...

Si eu am fondul de ten si corectorul de la Bourjois..M`au tinut fooarte mult timp si chiar acopera bine. Imi place si rujul farmasi deoarece e foarte cremos si hidrateaza buzele:)

Madlen spunea...

vreau si eu corectorul ala ca l-ai tot laudat.poate vine iepurasu curand cu el:D

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates