Un produs Blogger.

marți, 30 august 2011

My make-up collection:part I

 EYES
Hello Hello!!Asa cum am promis,astazi va prezint colectia mea de farduri.Am hotarat ca o voi imparti in 3 categori ca sa nu fac o postare kilometrica si plictisitoare.Cam gata cu vorbaria si trecem la fapte(daca doriti vreun review la unul produsele prezentate scrieti intr-un comment).XOXO
Farduri de la e.l.f.
Quad-uri:


Farduri duo:
 fard mono

 Beauty Book:Eye Brights Edition

Kit-ul „Eye Transformer”


 

Farduri de la oriflame  
farduri duo(preferatele mele)
farduri trio

farduri mono



farduri crema
Farduri avon
farduri mono




farduri duo si trio


quad-uri

farduri individuale de la: seventeen,maybelline




Palete
Paleta de la Beauties Factory cu 88 de culori

O paleta de la oriflame
o mini paleta de la avon







9 comentarii:

Madlen spunea...

f faina colectia.ai mai multe quaduri avon ca mine.bataita:*

Ionny spunea...

Sa le folosesti cu drag:*

Enchanted Ana spunea...

Maaaama cate ai!!!ma faci sa-mi fie rusine ca am doar 2 truse mici a cate 6 culori :))

Dariaa spunea...

ce multe ai :X sa te bucuri de elee:X

Miss Z spunea...

* categorii

Unknown spunea...

Cate farduri aiiiii :o
Imi place trusa 88, e diferita in comparatie cu a mea

Miu Miu spunea...

ce de mai ai :X

Anonim spunea...

fardurile de la oriflame, cred ca visions sunt, cum ti se par? (cele 2 cutii in care sunt 3 , respeectiv 2 pastile de fard)

Oana Maria spunea...

@pulberedediamant:fardurile sunt bune si ele, pigmentate,usor de blenduit,unele sunt mate si cateva au putin putin sclipici prin ele...mie personal imi plac si sunt foarte multumita de ele:*:*

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates