Un produs Blogger.

joi, 25 august 2011

Orange mania

Hello Hello!!Astazi vreau sa va prezint un machiaj in tonuri calde de portocaliu,ideal pentru aceste ultime zile de vara.Este un machiaj simplu,de zi care va contura si evidentia foarte frumos in special ochii verzi si albastri.In realizarea acestuia am folosit primer-ul de la elf,creionul de la nyx in nuanta milk paleta cu 88 de  culori,tusul love alpha,rimelul de la maybelline colossal o pudra matifianta de la oriflame cu ajutorul careia am iluminat arcada(am folosit pudra pentru a da machiajul o nota naturala) si un creion de la oriflame maro,pe care l-am aplicat pe mucoasa si apoi l-am intins putin.Sper sa va placa.Urmeaza curand un make-up collection.XOXO









5 comentarii:

Dariaa spunea...

arata suuuuuuper:D
imi place mult cum blenduiesti culorile

Unknown spunea...

Oh my :x

OanaB spunea...

Imi place la nebunie combinatia asta. Felicitari!!! Arata superrrrr!

Madlen spunea...

eu l-am vazut prima:P.face to face:P.De abia astepti sa faci make up collection.

Anonim spunea...

love it!it looks perfect!

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates