Un produs Blogger.

luni, 1 august 2011

Oriflame goodies

Catalogul de la oriflame C11 este plin de "bunatati" si o gramada de oferte,motiv pentru care nu am putut sa nu comand si eu cate ceva de indata ce am pus comanda.Aceasta contine 2 farduri din colectia de farduri trio nou aparute:Bronzed Taupe si Smoky Brown si un creion fard din gama Blue Lagoon in nuanta Beach Bronze.Sunt produse foarte bune si nu zic asta numai pentru ca sunt reprezentanta de 4 ani ci pentru ca aceste produse mentionate mai sus sunt incredibil de bune.Fardurile sunt foarte pigmentate Bronzed Taupe contine 2 nuante sidefate si una mata,iar Smoky Brown contine 2 nuante mate si una sidefata.Imi plac la nebunie si vreau sa-mi achizitionez toate culorile din aceasta gama.






Creionul Fard este si el foarte bun are o consistenta cremoasa in genul celor de la nyx

3 comentarii:

Dariaa spunea...

dragute rau fardurile:D

dedeea spunea...

Mi le-as achizitiona si eu dar deja am Naked:))) Ma abtin:d

Madlen spunea...

azi maine o sa am si eu:D

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates