Un produs Blogger.

marți, 13 septembrie 2011

Mini haul oriflame si avon

Hello hello!!De cateva zile am primit comanda la oriflame si la avon.Sunt foarte incantata de achizitii asa ca m-am hotarat sa vi le prezint.Am sa incep cu Avon pentru ca nu mi-am luat decat un rimel de acolo campania aceasta,este vorba despre noul rimel SupeShock Max de care sunt foarte incantata.Periuta e incredibila si imi place la nebunie cum imi face genele.De la oriflame in schimb am mai multe:PIn primul rand mi-am achizitionat fardul trio in nuanta Shimering Green si acum am aproape toate fardurile din aceasta gama cu exceptia celui in nuanta Smoky Black,mi-am mai luat si fardul duo Cherry Garden,3 pensule din cele care au aparut in catalog:una pentru aplicarea fardului,o pensula pentru blending si una pentru concealar si ruj.Pentru ca am indeplinit cativa pasi 4 campanii la rand am primit un rimel de la giordani si un parfum Eclat weekend care miroase super.Daca doriti review la unul din produsele prezentate scrieti intr-un comment.XOXO




9 comentarii:

Madlen spunea...

parfumul e super:X

sunshine spunea...

La rimelul SupeShock Max nu ai putea face niste poze before/after?:o3 Ma tenteaza:*

Oana Maria spunea...

@sunshine:ba da am sa fac.:*:*

Anonim spunea...

Buna! Sa le folosesti cu placere!
Si mie mi-ar placea daca ai scrie despre rimelul de la Avon, cat si despre pensulele de la Oriflame.
Multumesc!

Miu Miu spunea...

Mi-ar placea sa ne spui mai multe despre rimleul ala ...si mai ales cu ce se deosebeste de supershock cel normal. De asemenea poate ne spui si 2-3 vorbe despre pensulele de la Oriflame. Cand e vorba de pensule nu ma pot abtine :D

Dariaa spunea...

vreau si eu pensula de blendingg:((

It's Friday Somewhere spunea...

Cat costa pensula de blending?:*

Oana Maria spunea...

@It's Friday Somewhere:10 lei

Anonim spunea...

Si eu astept detalii despre pensule;))

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates