Un produs Blogger.

duminică, 25 septembrie 2011

Review:Pensule Oriflame

Hello Hello!!Pensulele de la oriflame au aparut in campania aceasta la un pret accesibil,asa ca nu am putut rezista tentatie si mi-am comandat 3:pentru aplicarea fardului,pentru blending,si pentru corector si ruj.Dintre acestea,desi trebuie sa va spun ca sunt multumita de toate,cel mai mult imi place cea pentru corector si ruj,dar va voi spune de fiecare in parte.

Pensula pentru aplicarea fardului




ce imi place:
  • e moale
  • aplica fardul foarte bine
  • e si pufoase si poate si folosita si pentru blending
ce nu-mi place:
  • la spalat cam "naparleste"
Pensula pentru blending


ce imi place:
  • amesteca bine culorile 
  • e moale
ce nu-mi place:
  • si aceasta pensula "naparleste" in timpul spalarii,iar uneori si cand amestec culorile

Pensula pentru corector si ruj




ce imi place:
  • nu "naparleste"
  • este foarte fina
  • aplica foarte bine fardul pudra,cremos si pot intinde bine creionul jumbo cu ea(nu o folosesc pentru corector si ruj)
  • se spala usor
In concluzie:sunt pensule destul de bune,ma bucur ca le-am cumparat,raportul pret/calitate e bunicel.

1 comentarii:

Madlen spunea...

mie imi place f mult aia d blending.numa k ma zarieadik nu e moale,dar face o treaba buna.te pup

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates