Un produs Blogger.

marți, 20 septembrie 2011

Review:Mascara SuperShock Max

Hello Hello!!Dupa cum stiti de curand am achizitionat noul rimel de la Avon SuperShock Max de care sunt foarte multumita,deoarece nu doar alungeste genele,dar le si da volum .Seamana cu Supershock-ul normal prin consistenta,aspectul tubului si cantitate si rezista la fel de mult,dar se deosebeste de acesta datorita periutei,care separa genele mult mai frumos decat periuta Supershock-ului simplu.

Ce imi place

  • confera volum genelor
  • le alungeste
  • separa genele bine
  • pretul este unul bun

Ce nu-mi place
  • Uneori periuta este prea incarcata de rimel


Before





After(2 aplicari)


5 comentarii:

Madlen spunea...

si eu il vreauuuu

Ionny spunea...

arata super...:*

Dariaa spunea...

si eu il am .il ador pur si simplu :))

Anonim spunea...

Iti face super genele!Imi place si cum ti le curbeaza!:)

Butterfly spunea...

Arata foarte bine pe gene ;)

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates