Un produs Blogger.

miercuri, 27 iulie 2011

Evening Make-up

Hello Hello!!Pentru ca pana acum v-am aratat doar machiaje de zi,azi vreau sa va propun unul de seara.Desi probabil veti crede ca sunt obsedata de mov si roz deoarece si in acest machiaj culorile predominante sunt acestea nu este chiar asa.Imi plac aceste doua culori dar nu sunt preferatele mele,culoarea mea preferata fiind visiniu.In fine,pentru realizarea machiajului am folosit din nou:primer-ul de la elf,creionul jumbo de la nyx in nuanta white,paleta cu 88 de culori de la beauties factory,nuanta de alb din quad-ul pretty in pink de la elf,tusul love alpha si rimelul de la oriflame si un creion alb care l-am aplicat pe linia interioara a ochiului.Sper sa va placa!!XOXO






5 comentarii:

Maria Manea spunea...

hey!Te invit sa participi la concursul de machiaj de pe blogul meu: http://sudessa.blogspot.com

dedeea spunea...

Cum este tusul ?Ma tenteaza de mult timp sa il cumpar:))

Unknown spunea...

gorgeous !

Madlen spunea...

creionu alb de la avon.de el nu zici.reao:P.f fain machiajul.as always:*

Oana Maria spunea...

@Sudessa:poate o sa particip,problema e ca n-am profil de facebook si doar daca as putea da like de pe profilul altcuiva...
@dedeea:ms:*:*e super tusul,preferatul meu,chiar il recomand.daca vrei pot sa fac un review la el:*:*
@Dragonfly Accesories:ms mult:*:*
@Madlen:nu i-am facut poza si de aia:P.Repede ai observat:D:*:*

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates