Un produs Blogger.

vineri, 15 iulie 2011

Pretty in pink&purple

Hello Hello!!Asa cum am promis revin si azi cu un machiaj(daca tot sunt la acest capitol)care mie imi place mult,eu l-am catalogat ca fiind de zi,dar poate fi si de seara,depinde de fiecare in parte.Machiajul contine tonuri calde de roz si mov,iar pentru realizarea sa am folosit: din nou primer-ul de la elf,creionul de nyx jumbo in nuanta milk,paleta cu 88 de culori,o nuanta de mov din paleta de la elf Beauty Book,tusul love alpha(preferatul meu),un creion de la ada mov pe care l-am folosit pe mucoasa(si la care am uitat sa-i fac poza)si ca highlighter nuanta de alb din quad-ul pretty n' pink de elf care mie personal imi place foarte mult si bineinteles rimelul de la oriflame.Sper sa va placa.XOXO










2 comentarii:

Madlen spunea...

ce frumos iti iese codita:D

Unknown spunea...

extraordinar de frumos machiajul...

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates