Un produs Blogger.

joi, 14 iulie 2011

Summer make-up !

Hello Hello :*!!Pentru inceput as vrea sa-mi cer scuze ca a trecut asa mult timp de la ultima postare,dar promit sa ma revansez.Astazi vreau sa va propun un machiaj de vara,colorat,de zi, care mie cel putin imi da mereu o stare de bine, foarte placuta.Are in componenta sa tonuri calde de galben,portocaliu,roz potrivite pentru acest sezon.Pentru realizarea sa am folosit:
primer-ul de la elf

● paleta cu 88 de culori de la beauties factory
● rimelul meu preferat de la oriflame,
● un tus de la elf care trebuia sa fie mov dar a iesit negru(cam ciudat tusul asta dar mie imi place).







 Sper sa va placa.Ms pt follow.bisous bisous:*:*

1 comentarii:

Unknown spunea...

inca unul care-mi place...
m-ai convins sa-ti urmaresc blogul !
dAca reusesti sa imbunatatesti calitatea pozelor e perfect....

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates