Un produs Blogger.

joi, 28 iulie 2011

Storm

Hello Hello!!Cei de la  http://cosmetic-style.ro/  au adus produse de la Sleek si pe meleagurile noastre,asa ca am profit de aceasta ocazie ca sa mai adaug niste farduri la colectia mea de cosmetice.Comanda cu pricina a venit foarte repede in 2 zile,iar concluzia este una foarte buna.Mi-am luat dupa cum probabil v-ati dat seama din titlu paleta STORM.De ce am ales aceasta paleta?Pentru ca mi-au placut foarte mult culorile si sunt nuante pe care le folosesc des.Nu pot sa va spun acum prea multe deoarece am primit-o ieri,dar am decis sa v-o prezint putin si peste cateva zile voi face probabil un review.Paleta contine 12 nuante:3 mate si 9 sidefate.Fardurile sunt foarte pigmentate si culorile superbe,mie personal imi plac la nebunie.Acum va las sa vedeti pozele,si urmeaza curand un make-up doar cu nuante din aceasta paleta.Enjoy:*:*







4 comentarii:

Dariaa spunea...

norocoasoo :X Sa te bucuri de ea
eu vreau oh so special:">
si nu mai e pe stoc:-<
asteptam look-uri cu ea :>

Maria Manea spunea...

Missssss,vreau si eu sa mi-o cumpar...de fapt le vreau pe toate..nu stiu la care sa ma hotarasc...ufff

dedeea spunea...

Doamne ce frumoasa e:((((
Imi doresc atat de mult una.Sa o folosesti cu placere>:d<

Oana Maria spunea...

@Dariaa:ms:*>:D<
@Sudessa:si eu le vreau pe toate...sunt asa frumoase si la un pret destul de ok
@dedeea:ms:*:*

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates